...

środa, 7 marca 2018

Post informacyjny

Witajcie! Dawno się tutaj nie słyszeliśmy. Wiem, że rozdział nie pojawia się już od dobrych kilku miesięcy, ale jest to spowodowane faktem, że nie mogę zabrać się nijak za zakończenie tego opowiadania. To nie jest tak, że straciłam na nie wenę czy coś. Nie. Mam już rozpisaną całą historię, aż do ostatniego rozdziału, a i kilka scenek z poniektórych rozdziałach jest już dawno w mojej głowie. Co otwieram plik z WBK tracę chęć do napisania czegokolwiek. Może boję się zakończenia. :P
Jeżeli ktoś jednak chce poczytać coś innego spod mojego pióra to zapraszam na Teren Radioaktywny (jest w prawej kolumnie). Ostatnio pojawiło się tam krótkie opowiadanie Yuri.
Nie chcę zawieść moich czytelników, ale teraz, gdy widzę, że coraz więcej Was jest (tu czy na wttp) czuję żal do samej siebie, że zostawiam Was z niedokończoną historią. Stąd ten post. Żebyście wiedzieli, że Tasak nie umarł. Nie porzucam "W blasku księżyca". Co to to nie. To jest moje pierwsze opowiadanie, dzięki któremu zaczęłam szkolić swój warsztat pisarski i wytężać mózg.

Poza tym jeżeli ktoś chce mieć ze mną jakiś kontakt poza sferą blogspota to zapraszam na discorda, na którym jestem nadaktywna (jest to w końcu mój discord). Z przyjemnością poznam nowe osoby.
https://discord.gg/Wb5GbKR

No to tyle na dzisiaj. Jeżeli tylko uda mi się napisać rozdział, na pewno będziecie o tym wiedzieli. Jeżeli chcecie być na bieżąco z moimi poczynaniami to zapraszam na mojego fp na facebooku.

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Hej, jak pisałam w poście mam straszną zawiechę, ale stwierdziłam, że muszę w końcu zmusić się do napisania czegoś. W dodatku nie wypaliły moje plany na weekend, także postaram się zabrać za kawałek XV rozdziału.
      Pozdrawiam! <3

      Usuń
    2. No to będę czekać ^^

      Usuń
  2. Będzie jeszcze jakaś notka, kiedyś? ;)
    Pozdro i weny
    Poison

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś na pewno będzie. Wiem, że minęło już sporo czasu od ostatniego rozdziału, ale po prostu zgubiłam się w fabule i na chwilę obecną nie pamiętam niektórych faktów. Muszę najpierw nadrobić od nowa opowiadanie, a następnie znaleźć notes z rozpisaną fabułą na nastepne rozdziały. Również pozdrawiam.

      Usuń

CREATED BY
Mayako